A termék kiválasztása
Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Az oldal jobb felső sarkában látható bevásárókocsi ikonra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a termékek árát és a végösszeget, szállítási díj nélkül. A „Kosár megtekintése” gombra kattintva leellenőrizheti rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A „Választok még terméket” feliratra kattintva folytathatja a vásárlást


A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Rendelés elküldése" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási címet (amennyiben eltér a megadott számlázási címtől), válassza ki az Átvétel módját (Szolgáltató telephelyei és a megadott szállítási címre való kiszállítás), valamint fizetési módot (előre utalás, személyes fizetés telephelyen, online fizetés bankkártyával, banki átutalás, utánvét). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A „Megrendelés” gombra kattintás fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön részére.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes eladási árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget.

Szolgáltató azonban nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában ajánlja fel , a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában Ön eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést. 

A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a megrendelés elfogadásáról és a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Személyes fizetés választása esetén Ön Szolgáltató telephelyén (2042 Etyek, Kossuth Lajos u. 72/b. vagy 2060 Bicske, Csákvári út 5.) fizeti meg a termék vételárát készpénzben vagy bankkártyával (MasterCard, Visa, Electron, Maestro). Személyes fizetés esetén csak magyar forintban van erre lehetőség. Az átvételre a fizetést követően kerülhet sor.

Átutalás, vagy banki befizetés.Önnek lehetősége van a banki átutalásos fizetésre. Ebben az esetben kérjük a termék vételárát, kiszállítás esetén a szállítási költséggel együtt a Szolgáltató alábbi bankszámlái közül az Önnek legmegfelelőbbre átutalni. Az átutalás közlemény rovatában kérjük, tüntesse fel a megrendelés visszaigazolásában lévő megrendelőszámot és a gipszkarton-shop nevet.

Sberbank Magyarország Zrt.: 14100220-72347849-01000003
K&H Bank Zrt.: 10403208-50515556-52531002

Előre utalás esetén az átvételre csak az átutalás jóváírását követően van lehetőség.

Online fizetés bankkártyával. A Gipszkarton-shop részére az K&H Bank biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az K&H Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a Honlapon. A Honlap és a Szolgáltató az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. 

K&H vásárlói tájékoztató általános kártyás fizetésről.

Utánvét. Utánvétes fizetés estén a megrendelt áruk teljes ellenértékét az áru átvételekor – a szállítást végző személynek, aki jogosult a Gipszkarton-shop nevébe a pénz átvételére – készpénzben kell megfizetni. Amennyiben a kiszállításkor nem áll módjában a teljes összeget készpénzben megfizetni, - és erről a Szolgáltatót a szállítást megelőző 3 munkanappal nem értesítette – akkor ez az átadás meghiúsulását eredményezi. Az utánvétes fizetés többletköltsége 300 Ft, amit a vásárlás költségeit összesítő rendszer feltüntet.

Szállítás

Etyeki telephely 50 km-es körzetén belül a kiszállítás a 300.000 Ft feletti rendelések esetén ingyenes, egyéb esetben 25.000 Ft!

Etyeki telephely 50 km-es körzetén kívül és 100 km-es körzetén belül a kiszállítás ára 40.000 Ft.

Etyeki telephely 100 km-es körzetén kívüli megrendelés esetén szakembereink a megrendelés összege és összetétele alapján kalkulálják ki a szállítási díjat és erről Önt értesítik. Az ajánlatkérés akkor válik megrendeléssé, amikor Ön elfogadja a kiszállítás költségeit is.

Csak szigetelőanyag rendelés esetén egyedi áras a szállítási díja, és nem vonatkoznak rá a kedvezményes feltételek.

 
A szállítás teljesítésére a Szolgáltató jogosult más vállalkozók szolgáltatásait igénybe venni. A kiszállítás pontos dátumáról a Szolgáltató e-mailben/telefonon értesíti Önt.
 
Amennyiben a helyszín megközelíthetőségéről, illetve a lepakoláshoz szükséges elegendő hely biztosításáról nem gondoskodik, a Szolgáltató telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot és az Ön döntése alapján a teljesítés a szállítási címhez eső legközelebbi helyen történő lerakodással is megtörténhet. Amennyiben a szállítási címhez eső legközelebbi helyen történő lerakodáshoz nem járul hozzá, a Szolgáltató felszólítja a szállítási cím megközelíthetőségéről, a lerakodáshoz szükséges hely biztosításáról való gondoskodásra. A második szállítással járó többletköltségeket Ön köteles megtéríteni a Szolgáltató részére. Amennyiben a teljesítés a szállítási cím megközelíthetőségének, a lerakodáshoz szükséges hely biztosításának a hiányából hiúsul meg Ön köteles a Szolgáltató szerződésszegésből eredő összes kárának a megtérítésére.


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni.

A termék visszaküldése
Ha elállási jogát, szavatossági/jótállási igényét kívánja gyakorolni, kérjük, hogy a terméket, - biztonsági okokból, amennyiben még nem dobta ki és lehetősége van rá -, eredeti csomagolásában küldje vissza részünkre (Eredeti csomagolás hiánya nem érinti elállási/szavatossági/jótállási jogának gyakorlását). Kérjük, hogy a termékhez tartozó és a dobozában megtalálható tartozékokat is legyen kedves visszaküldeni részünkre.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
Ön jogosult a termék kézhezvételét követő 14 napon belül az adásvételtől indokolás nélkül elállni. Elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát az elállás közlésétől számított 14 napon belül az Ön részére visszatéríteni.
Elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségei Önt terhelik, ezen kívül a Szolgáltató jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelni Öntől. Ezeken kívül Önt az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor Ön kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet szövegét letöltheti a
Magyar Közlöny online változatából (http://www.kozlonyok.hu/nkonline/MKPDF/hiteles/MK14030.pdf) vagy a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A Gipszkarton-shop részletes Általános Szerződési Felételeit ezen a linken tudja elérni.